
- Czym są talenty wg. Instytutu Gallupa?
- Dla kogo jest badanie StrengthsExplorer?
- Jakie korzyści płyną z działania w oparciu o mocne strony?
- Jak stworzyć warunki dzieciom i młodzieży do wzrastania zgodnie z ich indywidualnymi talentami?
- Jak znajomość naszych talentów może przyczyniać się do uzyskania lub utrzymania dobrostanu psychicznego?
- Na jakie ważne pytania można uzyskać odpowiedź dzięki znajomości swoich mocnych stron?
- Dlaczego w czasie bardzo szybkich zmian technologicznych, znajomość swoich talentów może być pomocna?
- Od czego zacząć, by móc wspierać rozwój młodych w oparciu o mocne strony?
- Jakie zmiany powinny zajść w systemie edukacji, aby wspierać naturalny potencjał uczniów?
Wspomniane w odcinku strony:
Talenty Dużych i Małych – podcast
Gościni odcinka Dominika Łysio
Certyfikowany Coach Mocnych Stron Instytutu Gallupa, a także Certyfikowany Tutor I stopnia. Działa w obszarze edukacji i rozwoju młodzieży.
Aktywnie propaguje odkrywanie talentów Gallupa, gdyż wierzy, że każdy jest utalentowany i ma naturalny potencjał. Jest po to, by zwykli ludzie odkrywali swoje niezwykłe moce zaczynając już od najmłodszych lat.
Każdego dnia obserwuje, że działanie zgodne z mocnymi stronami przynosi indywidualnym osobom i całym rodzinom wiele satysfakcji i lepszego zrozumienia siebie. Swoją uwagę poświęca młodym ludziom, którzy często decydując o życiowym wyborze dalszej edukacji i rozwoju w danej dziedzinie, mogą kierować się zgodnie ze swoimi wrodzonymi talentami.
Od kilku lat prowadzi swoją markę Tropiciele Talentów, gdzie znajdziesz ofertę odkrywania talentów dla nastolatków, młodzieży i dorosłych. Nagrywa podcast Talenty Dużych i Małych. W odcinkach opowiada o badaniu StrengthsExplorer, CliftonStrengths oraz o nastoletnich i dorosłych talentach.
Zdobyła wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zajmowała się rozwojem pracowników w firmach w Polsce i Wielkiej Brytanii.
Jest szczęśliwą żoną i mamą trójki dzieci.
Talenty Dominiki: Kontekst / Odpowiedzialność / Bliskość (Relacyjność) / Zgodność / Osiąganie/ Odkrywczość